24 februari 2011

pyssel de luxe


I julklapp fick jag den här finfina boken. Den innehåller en massa idéer till pyssel från litet till smått. Vad sägs om att göra en egen take away-box i papp. Eller varför inte sy dig en plånbok.


Än så länge har jag inte hunnit prova så många pyssel. Men ett har jag testat och det är kaffekoppsvärmaren. Jag gjorde kanske inte exakt så som det stod i boken men det blev uppskattat ändå av mottagaren som kunde göra entré på sitt nya jobb med en självklar ice breaker i fikarummet.

2 kommentarer:

  1. Miiiiih! Du har ingen bild på din kreation? :) puss min gullrumpa!!

    SvaraRadera
  2. Tyvärr inte, hann ge bort den innan jag tänkte på att fota den :) Men det finns planer på att göra fler, så det finns en stor chans att det dyker en bild upp framöver. Puss

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...