28 februari 2011

skilsmässan


I helgen gjorde jag en välbehövlig rensning i garderoben. Ja, det är ju faktiskt så att man inte bara kan fylla på med nytt hela tiden. Ibland måste man även skiljas från vissa plagg. Jag tänker inte gå in på någon utförligare redogörelse men några slutsatser kan dras.

#  Jag har väldigt mycket kläder. Ändå känns det som att jag bara använder 5 plagg. Så. Nu har jag möblerat om och kommer under det närmaste tvingas till att använda sådant som jag inte använt på ett tag. För jag menar, hur ska jag annars veta om de är värda att spara.
# Jag äger inte längre några jeans. Jo, nu ljög jag. Ett par stannade och det var smaljeansen. Hoppet lämnar sist eller hur var det nu.
# Fler klänningar åt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...