21 november 2011

tre saker..

..vill jag visa.

Ett. Mina glasögon som jag köpte i Shanghai. De tog en timme att göra, med undersökning inräknat, och kostade bara 230 kronor. Galet! Jag älskar dom! Även om chefen ger mig pikar om att jag inte jobbar på byrå. Jaja.

Två. Ett av mina senaste loppisfynd. Goskoftor kan man inte ha för många av på landet. Ett plus är när man kan använda dem även inne i stan utan att folk tittar skumt på en. Tro mig. Jag har fått sådana blickar ett par gånger sedan jag blev lantbo. Vänta bara! Det riskerar att bli värre ;)

Tre. Mitt fantastiskt fina iphoneskal. Även det köpt i Kina. Lite knasigt när man glömmer bort att man har det på bara ibland. Som när man är på viktiga möten på jobbet och ska dokumentera något och drar upp ett kassettband. Men jag bjuder på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...