2 april 2011

mina loppisfynd: bokhyllan


Det var en lördag och jag och syster tog en loppistur till favoritmarknaden i stan. Vi var lite sena och vanligtvis brukar alla godbitar vara sålda då. Men där stod den. Den var det första jag såg när jag kom in på möbelavdelningen. Nervöst gick jag fram och tittade på prislappen. Den var inte reserverad. Och den var ett kap. 32 guldpengar ville de ha. Det gav jag dem gärna. Men jag behövde godkännande från min karl också. Snabbt tog jag ett kort med mobilen och skickade iväg. Två sekunder orkade jag vänta innan jag ringde upp. Köp!, sa han. Så det gjorde jag.


Hyllan består egentligen av två delar. Så om man vill kan man ta bort själva hyllplansdelen och bara använda underdelen. Som tv-bänk till exempel.


Bakom skjutdörrarna gömmer vi pussel och sällskapsspel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...