14 februari 2012

nya tider

Sambon har fått nytt schema på jobbet. Till vår glädje! För från och med den här veckan kommer han att vara hemma på kvällarna en vecka varje månad. Helt galet trevligt att bara kunna va. Utan stress över att klämma in allt som ett förhållande behöver för att frodas på två dagar i veckan.

Idag är det ju dessutom den där dagen. Då kärleken ska ta sitt uttryck lite extra. Jag är som sagt inte så mycket för denna kommersiella dag men såklart uppskattar jag ändå eventuella presenter. Och när jag kom hem från jobbet stod en bukett blommor på bordet och middagen lagas i skrivande stund i köket medan jag slappar i soffan med ett glas rött. Min kära mor skickade dessutom ett litet paket med choklad och en triss. Då blir man ju lite extra varm i hjärtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...