20 maj 2013

dags att köpa ny kamera?

Det är nu mer än ett år sedan jag var i Kina. Med mig på resan hade jag en kamera som jag hade fått på en annan resa, en till USA. Det var en smidig liten kamera, som hann uppleva både träskmarken i Florida, Alfreds första månader hos oss, och en promenad på kinesiska muren. Jag vet att den följde med mig hem från Peking. Men sen försvann den. Puts väck. Så det senaste året, ja nästan ett och ett halvt år nu faktiskt, så har jag bara fotat med telefonen. Det duger gott och väl i de flesta fall. Men nog skulle jag allt vilja ha en ordentlig kamera. Speciellt nu när min telefon börjar få slut på minne. Jag kanske håller nåt form av rekord i antal bilder på mobilen. Vad tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...