1 februari 2014

En summering


Den här veckan har lätt varit den mest intensiva veckan i år. På jobbet närmar det sig lansering för ett projekt jag har håller i och det har varit fullt ös hela veckan, inklusive kvällsjobb tre dagar av fem. 

Dessutom har det snöat, och snöat, och snöat. Jag vet inte hur mycket snö jag har borstat av från bilen, tycker nästan synd om den som får stå ute hela tiden. 

Helgen var med andra ord extra välkommen denna vecka. Och att få kramas med finaste som jobbat kväll hela veckan gjorde att all min ångest och stress försvann. Han gör mig hel helt enkelt. Och hittills har helgen både innefattat mys i soffan, med Alfred sovandes mellan oss - och rivningsarbete i huset. 

Och på tal om huset så ser det ut såhär just nu. Redo för fönstermontering och panel som står näst på tur. Plus att den nybyggda delen ska byggas ihop med den gamla, något som tydligen har orsakat en hel del huvudbry i veckan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...