1 juni 2015

Nystart

Det blev visst en lång bloggpaus. Nästan nio månader. Det hinner hända mycket på nio månader. En bebis blir till och hinner bli färdig till exempel. Och just det hände mig under denna paus. Fast än så länge har liten inte lämnat min mage. Nej, än så länge har h*n det gott därinne. Men vi är redo. Eller så redo som man kan vara inför något som man inte kan förbereda sig på. 

Jag hoppas att inspirationen till att blogga ska spira igen. Nu när jag får en "nystart" på livet. Ett års mammaledighet ligger framför mig. Vi har äntligen flyttat in i vårt hus. Och idéerna för vad vi ska göra det närmaste året, och de närmaste månaderna är många! Förhoppningsvis kan jag dela med mig av dem här. Hoppas ni vill följa med på resan! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...