25 mars 2012

volontärjobbet

Sedan ungefär tre år tillbaka så jobbar jag volontärt för agoodtshirt. Jag blev intresserad direkt när jag läste om affärsidén som går ut på att så många som möjligt ska vinna på att handla t-shirts. 60 procent av priset för en t-shirt går direkt till den organisation man har valt att stödja och totalt samarbetar agoodtshirt med sex organisationer. Eller ja, sju snart. I veckan blev det nämligen klart att ADA ska få en t-shirtkollektion. Det gör mig lite extra glad eftersom kvinno- och tjejjourer ligger mig varmt om hjärtat.

Hur som helst. Idag har jag knåpat ihop månadens nyhetsbrev för agoodtshirt. Och om du känner någon som gillar design och att designa så kanske vår designtävling är något att tipsa om. I den kan man bli vår nya designer till kollektionen för ADA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...