16 augusti 2012

vill ha-listan

Jag har bestämt mig för att ha köpstopp nästa månad. Inga kläder får inhandlas. Och framförallt. Inget till huset får inhandlas. För det är till huset jag köper mest saker ska erkännas. Det som känns jobbigast med köpstoppet är att jag då inte heller får göra det jag älskar mest - gå på loppis. Men kanske kan ett undantag göras just för andrahandsköp?

Här är tre saker som finns med på min "vill ha"-lista just nu:

En trebent pall med en bra sits så att jag kan klä in den i garn. Bild lånad från Brigg.

Ett tidningsställ från 50-talet. Bild lånad från bloggen Ljuva 50-tal.

Ett gäng resväskor som jag kan förvara DVD:er, skivor, spel och garn i. Bild lånad från Hemmafixbloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...