1 oktober 2012

återhämtningshelgen

Ja, så blev det. Den stora återhämtningshelgen. Idag svävade jag in på kontoret med nya krafter och massor av pepp. Kollegorna undrade nog vad som tagit åt mig. Men faktum är att jag inte kunde förklara riktigt varför jag var på så bra humör. På en måndag, dessutom en av de gråaste på länge om man tittade ut genom fönstret. Kanske berodde det på havsluften i Smögen och smidandet av framtidplaner över alldeles för många koppar kaffe. Kanske det berodde på en helgkost som bjöd på nästan uteslutande mat från havet i form av färska räkor, fisksoppa och kräftor. Eller så kanske det helt enkelt var så att vi hade en perfekt fullbokad helg som rymde både samkväm med familj och vänner men också kvalitetstid med min egna lilla familj. För det är ju när jag är med dem som jag mår bäst, mina pojkar. Anders och Alfred. Vi är ett bra team vi tre, de tre musketörerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...