28 september 2012

helgpepp

Hur gott är det inte med fredagskväll. Spenderat kvällen hittills med att skrota runt, titta igenom reklamhögen, plocka lite, byta plats på några lampor och tvättat. Ja ni förstår. Inga krav. Bara göra det man har lust med. Och helgen kommer att bli ännu bättre.

Imorgon åker vi till svärmor på Smögen en sväng för att prata igenom husplanerna. Dessutom bara måste jag förbi Barncancerfondens loppis i Väjern, paradiset för skattletare som mig. Sen blir det kräftskiva med sambons vänner på kvällen.

Men det är imorgon. Nu ska jag återgå till fredagsmyset i sällskap av teven och ett glas rött. Ha en riktig bästehelg!

Psst. På Instagram kan ni följa vad jag gör dagligdags. Där heter jag sofiasaklart, såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...