3 mars 2013

budget vs lyx

Jag blir tokig på vår blender! Eftersom jag har svårt att få i mig en macka innan jag varit vaken i minst en timme så brukar jag äta flytande frukost i form av drickyoghurt, gröt, yoghurt eller smoothie. Men med vår nuvarande blender skulle jag väcka grannarna om jag startade den på morgonen så några smoothies blir det inte tal om på vardagarna. Men nu ska det bli ändring på det, jag har nämligen hittat en maskin som utlovas vara tystgående. Så i veckan är det jag som skickar sambon på shoppinguppdrag.

Helst hade jag ju velat ha den gröna blendern från Kitchenaid men så rik känner jag mig inte, så en vit budgetvariant får duga.

Om inte mina läsare har ett bättre tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...