1 januari 2014

Nytt år och en tillbakablick


Gott nytt år! 

2013 var ett okej år. Andra halvan bättre än första. Under första halvåret drog jag ut fyra visdomständer för att stoppa en påbörjad tandlossning (!?), jag genomgick en mindre opereration och var ett tag osäker på om jag skulle få behålla mitt jobb på grund av omstruktureringar. Men jag blev också faster. Åkte till Lanzarote och London, gick på bröllop och sa upp min lägenhet i Göteborg. Sen kom sommaren. En underbar sommar. Fint väder och lata dagar i trädgården. Andra halvåret innebar ännu fler förändringar på jobbet och en tre månader lång kamp för att få börja bygga. Till slut fick vi ju startbeskedet och på jobbet fick jag bita tag i ett nytt, stort och roligt projekt. Jag var på möhippa och fick också åka till Stockholm och ta emot ett pris. Årets sista månad gick i ett. I princip all ledig tid gick åt att riva delar av huset för att själva byggandet skulle kunna påbörjas. 

Jag tror att 2014 blir bättre. Jag tänker åka till Småland oftare för att träffa lilla E. Vi ska till Umeå på bröllop. Tillsammans med gymnasiekompisarna ska jag se BSB. Jag fyller 30. Och så ska huset bli klart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...