24 december 2012

överraskningen

Ett tag nu har jag gått och irriterat mig på det lilla badrummet hos mamma och pappa. Spegeln sitter till exempel över toastolen vilket orsakar stora problem för mig när linserna ska in på morgonen. Och lampan över skåpet har varit trasig så länge jag minns. Det behövdes göras något helt enkelt. Så med enkla medel piffade jag upp rummet så gott det gick. Väggarna är som de är med mörkbruna våttapeter i medaljongmönster. Därför valde jag att hålla mig till vita och beige detaljer.

Totalt gick min minimakeover på 531 kronor och då köpte jag:
- Ny spegel med hylla
- Toalettrullehållare
- Duschdraperi
- Pedalhink
- Matta
- Dörrhängare med krokar
- Lampkåpa
- Doftljus och ljusstakar
- Tandborstmugg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...