22 december 2012

Småland

Så har jag då landat hos föräldrarna i Småland. Ett snöigt sådant. Precis som det ska vara.

Här ska jag spendera några dagar och bara ta det lugnt. Jag har med mig tre böcker som jag ser fram emot att läsa långt in på natten.

Jag har inte gjort upp några särskilda planer för dagarna. Kommer förmodligen få abstinens efter promenader då Alfred spenderar julen med husse. Men tänk, då kan jag äntligen få gå i min egen takt istället för i hans. Men saknad, det kommer han vara. Ja husse kommer att saknas han med.

Redan innan jag åkte hit kom jag på ett miniprojekt jag ska genomföra här hemma åt mor och far. Vad det är avslöjar jag inte än.

Nu ska granen kläs. I eftermiddag blir det lilljulsfirande med mina mostrar och kusiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...