6 januari 2013

min helg i 9 bilder

1. Mor och far var på besök fredag-lördag. Vi åt fläskfilégryta, delade på en flaska rött och tittade på På spåret. 2. Jag, älsklingen och Alfred posade morgontrötta framför kameran. 3. På väg in till Göteborg invirad i min nya halsduk. Jag älskar den! 4. Jag, syster och mor skulle gå på Disney on Ice. Vi gick all in och köpte svindyrt sockervadd som vi inte klarade av att äta upp. 5. Min favorit under föreställningen var Pumpkin King från The nightmare before Christmas. 6. Efteråt gick vi och käkade lunch på fröken Olsson. 7. På eftermiddagen var vi bjudna på kalas hos svärfar. Proppmätta som vi var efteråt orkade vi ändå smälla i oss varsin hemmagjord blåbärsmilkshake. Måste vara typ tio år sen jag drack det senast. 8. Jag provade en ny frisyr inspirerad av Emma på Emmasvintage.se. 9. Söndagen ägnades åt att sy en klänning av en gardin, som ju går att läsa mer om nedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...