1 december 2013

#basargbg


Idag gick #basargbg av stapeln i stan. Jag hittade marknaden genom instagram där jag de senaste veckorna har fått några glimtar av vad som skulle säljas där. Basaren påminner om en annan favorit, nämligen á la London - där jag ju själv deltog för lite mer än ett år sedan.  

Basargbg var härlig mix av hemmapysslare, illustratörer och grafiska formgivare som sålde sina alster i en underbar lokal. Självklart gick jag inte tomhänt därifrån. 


Ett halsband med trähänge från snug som såldes av ochform. En pappersgirlang från Kreativakarin och två par örhängen från anyhow & bluebug - ett par diamanter i lera och ett par kameror. Förutom detta så fick jag en hel del idéer för eget pyssel och det är nästan den största behållningen - en välbehövlig injektion av inspiration helt enkelt. 

Kreativakarin finns på instagram och ochform likaså. Jag hittade både dem och basaren genom dromma - som var en av dem som anordnade det hela. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...