2 december 2013

Paketkalendern


Nu är det 3:e året i rad som jag och syster byter paketkalender med varandra. Det kan tyckas lite barnsligt att fortfarande syssla med detta när man närmar sig 30, men alla älskar väl att öppna paket! Och att få öppna ett om dagen i 24 dagar är ju bara toppen. 

Det är inte helt enkelt ska jag erkänna, att hitta bra saker till paketen och komma på ett nytt utförande varje år. Viljan finns, men oftast är tiden knapp. 


I år gjorde jag det enkelt för mig, efter att ha gått ut hårt i november med att brodera en kalender. Snabbt insåg jag att jag hade tagit mig vatten över huvudet och fick tänka om. Istället blev kalendern en julhink. Både praktiskt och något som kan återanvändas. Och faktiskt är innehållet i paketen något vassare i år än vad de varit innan, om man frågar mig. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...